Gratis kramar i Helsingfors

Jag hoppas de flesta av er har läst min förra bloggpost och sett åtminstone en av de videor på YouTube som jag länkade till. Om inte så är det något ljuvligt ni går miste om.

Så här är det: Linda såg en video, jag såg den på hennes blogg och nu är jag inspirerad. Linda har startat en Free Hugs Finland-blogg (http://freehugsfinland.wordpress.com), och hon kommer att ordna ett evenemang i Helsingfors i december. Jag ville göra nåt för att få fart på bloggen och sprida ordet.

Så jag gjorde tre anspråkslösa bilder (ni som kan får mycket gärna göra fler och finare) som vem som helst får och SKA kopiera och sätta på sin egen blogg, i en kolumn eller i en bloggpost. De som vet hur man rippar bilden och kirrar koden får göra det när som helst, de som inte vet hur man gör men vill vara med får och SKA skicka ett mail till mig på adressen mathias.rosenlund (a) gmail.com så skriver jag ett mail som innehåller hela koden som behövs och så skriver jag info om hur man lägger in den i sin egen bloggs kod.

Jag vill att många får gratis kramar i Helsingfors! Så lägg en länk till Free Hugs Finland på er blogg, besök den ofta och sprid ordet på era egna bloggar.

Här är bilderna:

freehugsfinland_1
freehugsfinland_4
freehugsfinland_2

Technorati » , , , , , ,
Andra bloggar om » , , , , , ,


About this entry