Ljuvlig farsdag!

I morse kom Benjamin till min säng och väckte mig med ett litet paket i handen. Paketet innehöll ett gult bokmärke av tyg, som Benjamin hade sytt in fint färgade trådar i (ni kan se det på fotot här nedan). Det är så fint att jag måste visa det åt alla! Jag satt genast in det mellan sidorna på Atwoods Tjänarinnans berättelse som jag nyss och äntligen har börjat läsa. Och sen skrev min underbara fru en underbar bloggpost farsdagen till ära. Den är jättebra, så gå och läs den! Tack, kära, ljuvliga Carina!

Farsdag bokmärke

Efter det åkte vi till Luk i Esbo. Där finns en charmig stockstuga (vars grund lär stå kvar sedan 1700-talet) som är öppen året om för dem som vill ta en tur till skogarna. Vi grillade, skrattade, stojade och myste. På det stora hela var detta en härlig dag, lugn och snöigt vacker. Här är några foton.

Farsdag 1Farsdag 2Farsdag 3Farsdag 4

Technorati » , , ,
Andra bloggar om » , , ,


About this entry