B & R-L

Åååh, jag hade glömt de här fotona! De är tagna på Johans föräldrars sommarställe ute i Ekenäs skärgård, och det är nu tre år sedan. TRE ÅR! Benjamin var ett och ett halvt år, och han var ljuvlig. Man ser hur Ronja-Liv nu verkligen liknar Benjamin då han var i samma ålder.

B Ekenäs

Jag kommer ihåg de här första åren med Benjamin som riktigt lyckliga tider. Det var härligt att få lära känna honom, se vem han är, hur han lärde sig saker och ting. Småningom började han prata, forma meningar, frågor, påståenden. Lovely.

Och nu Ronja-Liv… pappas ljuvliga lilla troll! Hon är härlig, och hon är vild, bestämd, ENVIS. Precis som sin far. Och sin mor, hahaa. Och hon fyller snart ett år! (De här fotona är tagna nu i veckan.) Tänk att tiden har gått så snabbt. Det känns som en månad sedan jag sov på golvet i förlossningssalen (på barnmorskans order, obs!) och blev tillsparkad och någon skrek att nu kommer bebisen och jag hann precis raggla upp till Carina och jag hann precis se hur barnmorskan fick tag i R-L innan hon damp i golvet. Håhh. Ljuva minnen –

Ronja dubbel

Andra bloggar om » , , , ,


About this entry